L'Ajuntament de Montcada i Reixac assegura que amb les vies de tren subterrànies es cohesionarà la ciutat

L'Ajuntament de Montcada i Reixac ha rebut com una gran notícia el pla de rodalies de Renfe, que a la ciutat implicarà el cobriment de la via que actualment creua la població i el desdoblament de la línia que uneix Barcelona i Vic. En aquest sentit, el tinent d'alcalde de Política Territorial, Jordi Climent, va declarar ahir que el cobriment significa «eliminar una de les grans barreres» que hi havia a la ciutat i que, per tant, hi haurà «més cohesió» perquè on ara hi ha la via es farà un llarg passeig i una zona verda. Climent, a més, també va valorar molt positivament el desdoblament de la línia que uneix Barcelona i Vic, una de les altres reclamacions del consistori.

Climent va assegurar que fer la via subterrània significa «eliminar una de les grans barreres» del municipi. També va destacar que amb aquest projecte desapareixeran els dos passos a nivell que hi ha a la localitat, una de les principals reclamacions de l'Ajuntament. D'altra banda, Climent també va celebrar el desdoblament de la línia que uneix Barcelona i Vic, perquè assegura que així augmentaran les freqüències de pas dels trens i es podran escurçar les distàncies entre les estacions.

Moncada i Reixac ja comença a notar les afectacions de les obres, en aquest cas les del TAV. Aquest cap de setmana l'Adif inicia la segona fase del trasllat de vies d'ample convencional en el trajecte entre Sant Andreu Comtal i Montcada, fet que afectarà des de les set de la tarda de dissabte i fins a les set del matí de diumenge els trens que fan aquest recorregut, que circularan per una sola via i això obligarà a limitar el pas de sis tres per hora i sentit.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.