Les campanades de TVE superen les de TV3 i Tele 5 obté la millor quota de la seva història

Els catalans van triar com a primera opció la retransmissió de les campanades de TVE, amb una audiència mitjana de 871.000 espectadors i un 31,7% de quota. Les campanades de TV3 es van situar en segon lloc, amb 578.000 espectadors i el 24,6% de la quota, més de 7 punts per sota de les campanades de TVE des de la Puerta del Sol. L'any passat, La 1 ja va trencar l'hegemonia de TV3 la nit de Cap d'Any i les campanades del 2008 al 2009 van ser molt ajustades: el minut 24.000 del 31 de desembre del 2008, a Catalunya el 28,7% de l'audiència mirava TV3 i el 34,7%, La 1.

Belén Esteban no guanya La 1

El poder de Belén Esteban no va ser suficient per arrabassar a TVE l'hegemonia de les campanades, Tot i això, Tele 5 va firmar el millor registre de la seva història: 3.025.000 espectadors i un 21.2% de quota. A Catalunya, Tele 5 va obtenir 502.000 espectadors i el 21,3% de quota. La 1 sempre ha estat la cadena de referència per prendre el raïm i enguany ha millorat 1,8 punts respecte de l'any passat: 7.247.000 espectadors i un 50,8% de quota; això significa que un de cada dos espectadors va escollir La 1. «L'efecte Belén» va perjudicar Antena 3, que va anotar les campanades menys vistes de la seva història: 3% i 421.000 (81.000 espectadors i el 3,4% de quota a Catalunya). Les campanades de la Sexta (2%) van superar les de Cuatro (1,3%).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.