Comunicació

L'APUNT

Avorrit, rígid i trist ‘champagne'

Què hi ha millor per evitar un boicot que apuntar cap a un altre costat? Codorníu (que no vol ni pronunciar-se quan surt la paraula maleïda) ha presentat un anunci de Nadal que és un exercici d'introspecció de la pròpia marca. Ens recorden que tenen 450 anys d'història i vinculen la seva identitat al món mediterrani, el de gent creativa com el xef Jordi Cruz i la dissenyadora Míriam Ponsa. Aconsegueixen deixar de banda conceptes com ara Espanya i Catalunya. Però, atenció, perquè de retruc també hi ha un territori damnificat. Codorníu s'instal·la en un món d'inventiva, amor, impuntualitat, relax i detallisme que es fa desitjar. Però deixa clar que aquest no és l'espai del champagne. I, és clar, la rígida grandeur de França resulta molt menys apetitosa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.