Campanya de promoció

El Consorci de Viles Termals de Catalunya vol fer una campanya per donar a conèixer les destinacions que inclou. El regidor de Promoció Econòmica i Turisme de Caldes de Malavella, Jordi Aparicio, va explicar a aquest diari que es volen buscar recursos per desenvolupar el turisme termal. Segons va indicar, a Caldes de Malavella el 60% d'usuaris d'aquesta oferta són catalans, un 20% són d'altres zones de l'Estat espanyol i la resta és turisme de l'estranger. El consorci vol promocionar l'oferta per mitjà de fires i un dels objectius per a més endavant és «organitzar paquets turístics» entre diversos municipis, segons va destacar Jordi Aparicio.

Els municipis que han impulsat el consorci van presentar la setmana passada, en un acte a Barcelona, el producte Catalunya termal. Terra i aigua, adreçat a la projecció del turisme termal català. Els impulsors de la iniciativa han organitzat un espai comú de treball i han consolidat els objectius, entre els quals hi ha incrementar l'ocupació i evitar l'estacionalitat de l'oferta.

La pàgina web del consorci inclou un apartat dedicat a les novetats i a l'agenda d'esdeveniments turístics o d'oci, i també es pot veure el primer vídeo promocional elaborat amb el lema del producte.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

CCOO convoca diverses jornades de vaga a Llansà

girona
Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona

L'sportech vol superar marques

Barcelona
Xavier Garcia
director del Tech Tourism Cluster de Catalunya (TTC)

“L’impacte del turisme té resposta des de la tecnologia”

Barcelona
LA CRÒNICA

A l’Expocasió, no val a badar

GIRONA

Comença la reforma integral de l’hotel Best Western Premier CMC, amb dos milions d’inversió

girona

Bumerang, l’‘start-up’ que evita 2.500 envasos d’un sol ús al dia

Barcelona

Empatif s’enfoca a guanyar volum, també amb compres

Manresa
ECONOMIA

Compres i milers de visitants a la fira Expocasió de Fornells

fornells de la selva