Campanya de promoció
El Consorci de Viles Termals de Catalunya vol fer una campanya per donar a conèixer les destinacions que inclou. El regidor de Promoció Econòmica i Turisme de Caldes de Malavella, Jordi Aparicio, va explicar a aquest diari que es volen buscar recursos per desenvolupar el turisme termal. Segons va indicar, a Caldes de Malavella el 60% d'usuaris d'aquesta oferta són catalans, un 20% són d'altres zones de l'Estat espanyol i la resta és turisme de l'estranger. El consorci vol promocionar l'oferta per mitjà de fires i un dels objectius per a més endavant és «organitzar paquets turístics» entre diversos municipis, segons va destacar Jordi Aparicio.
Els municipis que han impulsat el consorci van presentar la setmana passada, en un acte a Barcelona, el producte Catalunya termal. Terra i aigua, adreçat a la projecció del turisme termal català. Els impulsors de la iniciativa han organitzat un espai comú de treball i han consolidat els objectius, entre els quals hi ha incrementar l'ocupació i evitar l'estacionalitat de l'oferta.
La pàgina web del consorci inclou un apartat dedicat a les novetats i a l'agenda d'esdeveniments turístics o d'oci, i també es pot veure el primer vídeo promocional elaborat amb el lema del producte.