Economia

CaixaBank promou els serveis de proximitat amb presència en més de 2.200 municipis de tot l’Estat

L’entitat disposa de prop de 4.000 oficines i 17 ofimòbils en xarxa per garantir l’atenció i evitar l’exclusió financera de les zones rurals

CaixaBank ha fet una aposta decidida per la promoció de l’atenció de proximitat, amb una xarxa de prop de 4.000 oficines, una xifra que converteix el que és el primer banc de l’Estat en el líder, també per extensió de la seva xarxa comercial. L’entitat té presència en més de 2.200 municipis, entre els quals hi ha també petites poblacions de l’àmbit rural. Les oficines ubicades en localitats de menys de 10.000 habitants sumen gairebé el 40% de la xarxa total. En 482 poblacions, CaixaBank és l’únic banc amb sucursal i l’entitat ha assumit el compromís de mantenir-hi la presència per assegurar la inclusió financera. A més, CaixaBank disposa d’un servei d’oficines mòbils (anomenades ofimòbils) que recorren uns 43.000 quilòmetres al mes per arribar a unes 308.000 persones.

Actualment, CaixaBank disposa de disset ofimòbils que operen en rutes de Castella i Lleó, el País Valencià, La Rioja, Castella-la Manxa, la Comunitat de Madrid i Andalusia. Aquestes oficines mòbils presten servei als residents de 626 localitats, siguin o no clients de CaixaBank. En aquestes localitats, el 70% de la població atesa és més gran de 60 anys. El que més valoren els usuaris d’aquestes oficines és l’atenció personal, similar a la que els clients podrien tenir en qualsevol sucursal de la xarxa, i el vincle que estableixen amb els seus agents. Per això, aquestes oficines mòbils han esdevingut una peça clau en l’estratègia per evitar l’exclusió financera a les zones rurals, preservant la relació directa amb el client.

A més de la seva extensió geogràfica, l’altra característica de la xarxa de CaixaBank és la seva permanent evolució, amb l’objectiu de donar la millor resposta a les demandes dels usuaris.

Per això, CaixaBank disposa d’un ampli ventall d’especialitats en la seva xarxa d’oficines. Per exemple, l’entitat té un potent equip de gestors experts en banca de particulars, disponibles per oferir el servei que els clients necessiten de manera presencial a través de la xarxa d’oficines, però també amb eines digitals per mantenir el servei i l’acompanyament al client, a distància, en el moment en què ho necessiti.

Alguns d’aquests gestors estan fins i tot especialitzats en un grup determinat de clients, com succeeix amb els dedicats a atendre els clients més grans de 65 anys. Es tracta dels gestors sènior, que CaixaBank està desplegant en la seva xarxa d’oficines per millorar l’atenció a aquest col·lectiu. L’entitat té l’objectiu d’assolir els 2.000 gestors sènior operatius durant l’any 2023.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia