Les imatges

Alqvimia de Tortellà ven els seus productes de cosmètica natural a dinou països

L'empresa està fent reformes a la part externa de la seu i hi farà visites guiades per a la població

Els productes d'Alqvimia es venen a Polònia, el Regne Unit, Corea, Taiwan, Hong-Kong, Jordània, la Xina, Holanda, Rússia, Ucraïna, Irlanda, Itàlia, Mèxic, Portugal, Romania i Malàisia,i des de fa pocs mesos, també a Suïssa, Suècia i Txèquia, i estan en procés d'introduir-se a Bulgària, a més del mercat des Estats Units. L'empresa s'ha estès per Àsia i té dues botigues a Hong-Kong i una a Macau. A l'Estat espanyol té una trentena de distribuïdors i tres botigues pròpies, situades a Girona, Barcelona i Madrid. Els productes d'Alqvimia es poden trobar en centres de bellesa, balnearis, hotels, centres termals de gamma alta, perfumeries selectives i botigues especialitzades i pròpies. Aquesta empresa és líder a l'Estat espanyol en tractaments corporals.

Alqvimia té des de fa uns nou anys un projecte de construcció d'unes noves instal·lacions a Sant Ferriol, però de moment no es tira endavant. Els seus responsables opten per ara per la reforma de la part externa de les instal·lacions de la seu central de Tortellà. Hi haurà un centre al costat mateix que es destinarà a formació i on es faran exposicions de productes. El director gerent d'Alqvimia, Idili Lizcano, va explicar que la previsió és oferir aquestes mateix visites guiades a l'empresa amb la previsió de donar-la a conèixer a la població. També es vol disposar d'un petit jardí botànic, amb finalitats pedagògiques, i un jardí olfactiu, «perquè durant la primavera, estiu i part de la tardor, es puguin percebre les olors que transmeten les plantes», segons va indicar Lizcano. L'empresa es desmarca per ara de la crisi. Les vendes l'any passat es van situar en els 6 milions, una xifra semblant a la del 2007, però durant els primers mesos d'aquest any estan creixent al voltant del 3,5%. Concretament en perfumeria selectiva l'increment arriba al 63% amb els mateixos punts de venda, segons va destacar el director gerent. «No tot va malament, pensem que l'economia que ofereix béns de qualitat i que és humanitzada i sostenible va a l'alça», manté Lizcano.

Eterna joventut

Alqvimia ha tret al mercat un nou producte, l'anomenat Eternal Youth, que es presenta com una línia de cosmètics per a un tractament integral antiedat. Aquest producte s'ha obtingut després d'una llarga investigació i es presenta com «un mètode revolucionari per sentir-se eternament jove». El tractament inclou una gamma luxosa de productes facials i corporals. Alqvimia també ha editat el llibre Els secrets de l'eterna joventut.

El més sensual

L'empresa va treure el 2007 al mercat un producte anomenat Sensuality Body Nectar Woman, que té per objectiu «millorar l'energia femenina i optimitzar al màxim les relacions sexuals», segons es destaca. També s'assegura que és afrodisíac. Aquest producte costa 190 euros i en un any se n'han venut 6.000 unitats.

Per a les dones

Entre les ofertes, hi ha un nou tractament integral per a les dones, per mitjà del mètode de Spa, que es basa en la fusió dels cosmètics i «la saviesa alquímica», per potenciar els valors femenins. Aquest mètode inclou una diagnosi de la salut energètica dels òrgans femenins, de l'estat dels txakres, diferents tractaments d'harmonització de l'energia, un tractament amb cosmètics i uns «consells de vida alquímics», a més d'un seguiment periòdic.

Moneda pròpia

Alqvimia ha creat una moneda pròpia, els eco, que es poden regalar per canviar en els centres de Girona, Barcelona i Madrid per productes de la marca i on es destaca amb lletres impreses, l'objectiu d'aconseguir «una economia humanitzada». Des de fa pocs mesos també ha tret al mercat unes samarretes de la marca, que es venen a les seves botigues. Les samarretes també inclouen eslògans a favor d'un món ecològic i sostenible.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.