Economia

Mango fitxa Gerard Piqué

La marca catalana ha escollit el central del Barça pel seu “èxit i professionalitat”

El futbolista protagonitzarà els anuncis de la companyia de les temporades d'estiu i tardor del 2011

Mango ha fitxat el futbolista Gerard Piqué com a nova imatge de la seva línia masculina ‘H.E. by Mango' per a les temporades primavera-estiu i tardor-hivern del 2011, segons ha informat la multinacional catalana en un comunicat.

La companyia catalana ha escollit el central del Barça pel seu “èxit i professionalitat, en sintonia amb la marca”.

Segons Mango, Piqué, nascut a Barcelona el 1987, encarna a la perfecció el tipus d'home que la marca vol vestir: “jove, amb personalitat, desimbolt i amb un estil propi”.

‘H.E. by Mango' es va crear el 2008 per oferir una línia masculina actual i moderna, amb un estil basat en actualitzar els clàssics donant-los el toc just de moda i adaptant les tendències a un estil fàcil, del dia a dia i urbà.

Amb aquesta col·laboració, la firma s'acosta cada vegada més a l'estratègia, que -des dels seus inicis- va apostar per cares conegudes perquè protagonitzessin les seves campanyes publicitàries.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Barcelona, entre les deu ciutats més resilients del món

barcelona
economia

El govern espanyol i els sindicats acorden la reforma del subsidi d’atur sense el suport de la patronal

barcelona
ECONOMIA

El BBVA ja va descartar millorar l’oferta al Banc Sabadell

barcelona
Port de Barcelona

Primeres jornades de portes obertes

SOCIETAT

8.000 joves i 120 empreses a la fira JOBarcelona

BARCELONA

CaixaBank, escollida millor entitat de banca privada digital d’Europa 2024

barcelona
economia

Banc Sabadell rebutja l’inicial oferta d’absorció del BBVA

barcelona

La Cuina de l’Empordanet presenta la seva nova guia de restaurants

begur

El Vívid, el mes de l’enoturisme a la Costa Brava, tanca amb el 89 % d’ocupació

girona