Salou crea una empresa municipal per gestionar la promoció turística

Salou serà el primer municipi de la demarcació tarragonina que aspira a gestionar la seva promoció turística a través d'una empresa municipal. Així està previst que ho aprovi avui el ple, en una decisió que suposarà a la pràctica la dissolució de l'actual Patronat Municipal de Turisme i el pas de les seves funcions a una societat anònima de capital públic, Salou Promoció Turística SA. D'aquesta manera, el municipi segueix l'exemple d'altres municipis catalans que també han optat per aquesta fórmula (Sitges, Castelldefels i Lloret de Mar), tot i que segons va explicar ahir el regidor de Turisme, Alberto del Hierro, la proposta salouenca s'ha inspirat sobretot en l'experiència de Sant Sebastià (País Basc).

El principal objectiu d'aquest canvi de model de gestió és aconseguir una major agilitat i eficàcia a l'hora de treballar. «Ara estem molt burocratitzats, i en el món turístic cal actuar ràpid, ja que la competència se'ns tira al damunt», va assenyalar Del Hierro. L'alcalde de Salou, Pere Granados, va avançar que, si l'experiència funciona bé, es podria plantejar la creació de més empreses municipals.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.