Salut

salut

El Trueta no veu bé que els sindicats recullin queixes

La junta de personal es reunirà avui per decidir si traslladen el seu servei d'atenció al ciutadà a l'exterior

La implantació, al vestíbul de l'hospital Josep Trueta de Girona, per part de la junta de personal, d'una oficina d'atenció als usuaris que es veuen afectats per les retallades, no ha agradat a la direcció del centre hospitalari. Aquesta oficina –que, de fet, és una taula que va començar a funcionar ahir– “genera confusió a l'usuari i representa una important pertorbació del normal funcionament de la institució sanitària”, segons ha manifestat la direcció. I recorda que el Trueta ja disposa d'una unitat d'atenció a l'usuari amb els circuits normativitzats per part del Departament de Salut. La direcció del centre va demanar ahir als representants de la junta de personal que traslladin aquest servei a l'exterior del centre.

La presidenta de la junta de personal, Maria Àngels Rodríguez, de CCOO, ha convocat per avui una reunió amb la resta de representants sindicals per prendre una decisió sobre això. Els sindicats van decidir muntar aquest servei com una manera més de protestar en contra de les retallades que, segons mantenen, ja han començat a afectar l'atenció als usuaris.

Aquesta oficina “alternativa” d'atenció al ciutadà havia recollit fins ahir una quinzena de queixes de pacients. Entre les queixes, Rodríguez va destacar el cas d'un home que a causa d'un accident ha quedat amb el braç destrossat i que ahir feia nou dies que esperava que l'operessin.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.