Blanes avalua tirar endavant ara per ara només la part del pla parcial on s'ha d'ubicar el CEIP Sa Forcanera

Aquest pla està gairebé aturat i la nova escola depèn del seu desenvolupament

El pla parcial Costa Brava, d'iniciativa privada i que desenvolupa la zona del costat del cementiri, està pràcticament aturat per culpa de la crisi econòmica, i això ha fet que la construcció de la nova escola en aquesta zona sigui ara per ara impossible. L'Ajuntament hauria de cedir el solar a la Generalitat perquè faci la nova escola, però no ho pot fer perquè la cessió només és possible quan la zona estigui urbanitzada i amb tots els serveis. El consistori està valorant proposar als impulsors del pla la urbanització, de moment, de la zona del voltant de la futura escola, per poder accelerar la cessió a la Generalitat, i està fent un estudi de quant costaria.

Tot i així, fonts del consistori asseguren que en vista a dos propers cursos és impossible que pugui estar feta aquesta escola, i que l'única sortida viable podria ser que disminuís el nombre de línies del Sa Forcanera i que aquestes es desviessin a altres centres que encara no tenen tres línies.

Els pares, en el ple

D'altra banda, la portaveu de l'AMPA del Sa Forcanera, Àngels Alia, afirma que l'Ajuntament no els ha dit «ni piu», i anuncia noves mobilitzacions per fer sentir la reivindicació d'un nou centre i la queixa per la massificació que pateixen en els barracons de la plaça Onze de Setembre. En el ple d'aquest dilluns, els pares faran sentir la seva veu i hi intervindran, aprofitant que els grups de l'oposició han acceptat tractar en el ple sobre aquest problema. Així, els membres de l'AMPA podran intervenir, ja que el públic només ho pot fer quan el cas sobre el qual vulguin interpel·lar hagi estat tractat en el mateix ple.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.