DOLORS PADILLA

ALCALDESSA DE CASTELL-PLATJA D'ARO (PSC)

«Mentides, mentides, mentides»

Padilla explica que la màxima prioritat per a l'Ajuntament és que cap veí no estigui més dies sense llum. Assegura que la gent està absolutament desesperada, impotent i exhausta

A causa de les greus conseqüències que ha sofert la població per la falta de subministrament elèctric per les nevades, Padilla ha celebrat dues reunions informatives per donar a conèixer als veïns la situació actual.

– S'han fet dues reunions, una a Platja d'Aro i l'altra ahir a Castell d'Aro. Com han anat?
– «La majoria de veïns han manifestat el seu descontentament per la falta d'atenció i l'incompliment amb el municipi dels objectius que Endesa diàriament ens comunicava. Per sort, molta d'aquesta gent ha reconegut i són conscients de la tasca que s'ha estat fent des de l'Ajuntament al llarg d'aquests dies. Sobretot, una tasca social. Per això, hem posat a disposició el pavelló amb la possibilitat que la ciutadania es pogués dutxar i tenir els serveis mínims, com ara poder escalfar biberons a la mainada o fins i tot carregar els mòbils. Entenem que hem comès errors, però de cap manera ha estat amb mala voluntat, sinó que han estat producte de les condicions tan dures.»
– La relació amb Endesa aquests dies com ha estat?
– «No massa bona. S'ha trencat en més d'una ocasió.»
– Però què us deien?
– «Mentides, mentides, mentides... No han complert amb cap dels objectius que ens donaven. Ha sigut molt dur.»
– En aquest moment, com està la situació?
– «El que ens han comentat és que pràcticament tot el municipi té la mitja tensió restituïda i per tant té connexió a la xarxa. Evidentment hi ha llocs on la baixa tensió ha quedat molt tocada, com les urbanitzacions, on s'han de prendre mesures alternatives perquè Endesa pugui comença a fer els treballs de rehabilitació i d'adequació de la xarxa. Per nosaltres, la màxima prioritat és que cap veí estigui més dies sense corrent elèctrica. La gent està absolutament desesperada, se sent impotent i nosaltres compartim aquests sentiments amb les persones. El que volem ja és restablir les condicions normals de la vida dels ciutadans. Que la mainada pugui anar a l'escola, que els pares puguin anar a treballar, que la gent i també l'administració puguem recuperar la normalitat, perquè hi ha gent exhausta i necessitem començar a gestionar les reclamacions.»
– L'Ajuntament ha obert una oficina d'atenció a l'afectat.
– «A través d'aquesta oficina s'està donant informació al ciutadà de com s'han d'omplir els formularis. Des de la mateixa institució municipal, tramitarem els formularis. Ens ha tocat viure una situació injusta que de cap manera s'hauria d'haver produït, és injustificable i volem que això no es torni a repetir mai més.»
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.