«National Geographic» obrirà una botiga a la Castellania d'Amposta

Tot i que la zona comercial de Tosses encara no ha començat a funcionar, un dels seus promotors, l'empresari ampostí Joan Ripollés, s'ha embarcat en un altre projecte comercial de grans dimensions a la capital del Montsià: un gran eix comercial a la zona de la Castellania. Actualment, s'estan executant ja les primeres obres i, a banda del Carrefour, l'empresa promotora d'aquest projecte, Castellania Amposta SL, en la qual Ripollés compartix accionariat amb un altre empresari valencià, ja ha tancat tractes amb National Geographic per instal·lar en aquest eix comercial una de les seues botigues. Ho va avançar Ripollés a El Punt, tot precisant que la proximitat del Delta ha fet decidir l'empresa que edita una de les revistes més venudes del món a instal·lar-se a la capital del Montsià. Concretament, a la Castellania National Geographic ocuparà una nau amb terrassa de 540 metres quadrats on instal·larà una botiga de venda de roba i complements i un bar de tapes. Ripollés també va assegurar que té confirmada la instal·lació de Burguer King i Jysk (l'equivalent danesa d'Ikea).

Castellania Amposta SL preveu crear un gran eix comercial d'un quilòmetre a l'entrada d'Amposta i, en una primera fase, de 14.700 metres quadrats de superfície comercial. La inversió prevista és d'uns 24 milions d'euros i la idea és que estiga en marxa el març del 2010.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.