Política

El PP llança una campanya contra la ‘sociovergència'

Repartirà milers de díptics denunciant els pactes entre Jordi Hereu i Xavier Trias

Juga amb els logos de CiU i PSC i els noms dels seus candidats

Coincidint amb el procés de primàries al Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC), el líder del Partit Popular (PP) en l'Ajuntament de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, ha anunciat una campanya contra la sociovergència que, segons ell, hi ha al consistori de la ciutat. Els pròxims dies les noves generacions del partit començaran a repartir per diferents punts de la ciutat milers de díptics en què el líder popular planteja la següent pregunta: “Encara creus que no existeix la sociovergència?”

A l'interior, la propaganda exposa un seguit de pactes que el PSC i CiU han dut a terme en els darrers anys a l'Ajuntament de Barcelona, un aspecte sobre el qual el PP ja havia incidit abans. Recorda, per exemple, que van votar junts per convocar la consulta de la Diagonal i que també van aprovar l'ordenança de civisme i la reforma del codi penal. Alberto Fernández Díaz també remarca que Hereu i Trias van confluir en el pla de Laporta per reordenar la zona del Miniestadi i que els vots dels nacionalistes van permetre als socialistes aprovar els plans d'actuació a l'Eixample i les Corts, on no havien guanyat. Recorden les pujades de l'aigua i el transport a l'àrea metropolitana on CiU i PSC governen junts, i finalment, posats a buscar punts d'acord, comparen els logos electorals de diferents èpoques en què els dos partits van versionar la coneguda emoticona.

LA XIFRA

15.000
díptics
es repartiran per tota la ciutat, principalment durant els caps de setmana.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.