Huguet destaca l'«originalitat» com a recepta contra la crisi

El conseller d'Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet, va destacar ahir que «cal vendre originalitat» en el sector turístic com a recepta contra la crisi. Huguet va afegir que la innovació i la internacionalització són les peces clau. El conseller va pronunciar aquestes paraules durant l'acte d'entrega dels premis del Girona Convention Bureau, que es va portar a terme a l'hotel AC Palau de Bellavista de Girona.

Els premiats són Ferran Adrià (com a premi especial del jurat); l'empresa Maram de l'Escala, un centre d'interpretació del peix promogut per la Confraria de Pescadors de l'Escala, que ha rebut el premi a la millor iniciativa empresarial; l'hotel Melià Golf Vichy Catalan de Caldes de Malavella (premi al millor allotjament per a esdeveniments), i el palau de congressos Olympic, de Lloret de Mar (premi al millor centre congressual/espai singular).

El president de la Cambra de Comerç de Girona, Domènec Espadalé, va remarcar que el sector turístic aguanta bé la crisi. «Mentre altres sectors es desinflen, el turisme atura el cop», va manifestar.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.