El Grup Bon Preu va créixer un 7,12% el 2009

El Grup Bon Preu, propietari de les ensenyes Esclat, Bonpreu, Orangutan i Esclatoil, va créixer un 7,12% durant l'exercici del 2009. Aquest increment representa haver passat de 475,3 milions d'euros de venda neta (sense IVA) el 2008, a 509,1 milions d'euros el 2009. En superfície comparable, el grup ha crescut un 1,44%.

El grup valora molt positivament aquest creixement tenint en compte la debilitat del consum en general i atribueix aquests bons resultats a l'alt índex de satisfacció que els seus models d'establiment generen en el consumidor.

En tots els seus supermercats l'empresa aposta per un model que permet al consumidor escollir lliurement un ampli ventall de productes i marques a preus competitius.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.