El servei d'atenció tècnica de Telefónica és gratuït

El servei d'atenció tècnica al client de Telefónica, que rep més d'un milió de trucades al mes, és gratuït des de dijous, i el seu prefix ha canviat del 902 al 900, mantenint la resta del número (900 357 000). La companyia explica en un comunicat que aquest canvi forma part de la seva estratègia de posar el client al centre de l'activitat, i serà la primera d'una sèrie d'iniciatives relacionades amb les tarifes i l'atenció a l'usuari que engegarà en les setmanes vinents.

La majoria de les trucades que rep el centre d'assistència tècnica de Telefónica estan relacionades amb l'assessorament en la navegació i el suport per ajudar a configurar equips associats a les connexions amb ADSL, i altres serveis de valor afegit com ara els comptes de correu gratuïts, seguretat d'internet o Imagenio. Aquest centre, que atén clients particulars i empresarials, disposa de 1.500 persones i està equipat amb eines de diagnosis dels equips dels usuaris que permeten resoldre de forma remota el 82% de les consultes en temps real. L'operadora assenyala que en les setmanes vinents anunciarà més iniciatives relacionades amb les tarifes i les promocions, atractives, innovadores i senzilles; el fet de donar una atenció propera i eficaç en cada contacte, i agrair i premiar la fidelitat i confiança dels clients actuals.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.