Economia

Salt

Màrqueting olfactiu, a la universitat de fisioteràpia

L'empresa Aromarketing ha dut a la pràctica una iniciativa curiosa a l'Escola Universitària de Fisioteràpia Garbí de Salt. Ha utilitzat el màrqueting olfactiu per potenciar l'aprenentatge dels alumnes. Segons diu Aromarketing en una nota de premsa, s'han implantat i seleccionat aromes en diverses àrees de les instal·lacions per optimitzar l'ús dels espais. A la sala de cardiorehabilitació, hi ha una aroma que barreja olors de bambú i menta, amb què es vol aconseguir ambient de benestar. A la biblioteca, se n'hi ha triat una que fomenta la capacitat de concentració i, a la cafeteria, una que barreja olor de pastís de poma i de llimona, per afavorir el benestar i l'estímul del consum.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.