Economia

Escudero insta a crear un ‘lobby' turístic gironí

El president de la Federació d'Hostaleria diu que el SITC no té atractiu

El president de la Federació d'Hostaleria de les comarques de Girona, Antoni Escudero, considera imprescindible fer un tomb en la promoció turística, perquè considera que els models actuals estan caducs. Tal com escriu en el seu bloc, cal un ens fort que representi tot el sector a la demarcació. I fins i tot proposa un nom: Turisme Girona, Comerç i Oci. La finalitat d'aquest ens hauria de ser generar recursos per invertir en promoció turística i que es convertís en un lobby empresarial fort a les comarques gironines.

“La vintena edició del Saló Internacional del Turisme a Catalunya ha estat una fira austera, sense cap mena d'atractiu especial i sobretot amb poca afluència de gent”, critica Escudero. Al seu parer, esdeveniments d'aquest tipus fan qüestionar la idoneïtat de continuar fent-los. “Hauríem de treballar per altres tipus de promocions que realment fossin potents per donar-nos a conèixer”, conclou.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.