Llena fa una crida a vendre productes propers per rebaixar costos i preus

El conseller posa com a exemple d'innovació el nou supermercat carni de Salt

Els preus en origen dels productes agroalimentaris s'allunyen molt, tot sovint, del preu final. El conseller d'Agricultura, Alimentació i Acció Rural considera que la cadena és a vegades complexa. «No és que ningú es faci la barba d'or, però del que es tracta és de reduir intermediaris i logística en la mesura que sigui possible, si no els productes tenen un sobrecost», va indicar Llena.

El conseller va posar com a exemple d'iniciativa innovadora el nou supermercat carni que ha posat en marxa al polígon la Maret de Salt el grup Vilaró, una de les principals empreses de l'Estat espanyol dedicada a l'especejament i ultracongelació de carn de porc.

El director general del grup Vilaró, Javier Frade, va explicar que s'han eliminat tots els costos que s'ha pogut per poder oferir als consumidors uns preus el més barats possibles. Es tracta d'un nou concepte pensat per a les demandes que cada cop més fa el públic i per oferir productes propers, molts dels quals provenen directament del productor.

L'alcaldessa de Salt, Iolanda Pineda, va destacar l'aire «fresc» en un context com l'actual que suposa el nou establiment. «Els preus econòmics i ajustats són els que el consumidor busca», va afegir.

En l'acte d'ahir hi van assistir representants polítics, un gran nombre d'entitats gironines, clients i distribuïdors del grup carni Vilaró.

Fins al 40% més barats

L'establiment, que obre avui les portes al públic, inclou unes 200 referències de productes. A més dels propis de l'empresa, hi ha tot tipus de carn: de vedella, xai i pollastre, entre altres, i una oferta molt diversa complementària, que inclou un apartat de precuinats i que està subministrada per diferents proveïdors. Els productes es poden trobar a molt bon preu; en alguns casos, els fabricats pel grup Vilaró fins al 40% més barats del preu mitjà del mercat. El local està obert de dijous a dissabte, de dos quarts de deu del matí a dos quarts de deu de la nit. L'objectiu de l'empresa és crear una cadena d'establiments semblants.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.