El comerç de Llançà està ben agrupat i comunicat, però és car i té mals horaris

El comerç de Llançà està molt ben agrupat i té bones comunicacions, però a la vegada és car i té uns horaris descoordinats. Aquestes són algunes de les conclusions obtingudes del taller participatiu organitzat per tenir una diagnosi amb els punts forts i els punts febles de les botigues de la població. Hi van participar una trentena de persones, que també van destacar com a punts positius l'aparcament gratuït, la bona oferta de restauració i l'amabilitat en el tracte. Pel que fa als punts negatius, es va destacar la falta d'aparcament, que hi ha problemes de càrrega i descàrrega, i que hi ha pocs punts de recollida d'escombraries, entre altres coses.

Els participants en el taller veuen com una oportunitat els fets de potenciar les àrees per a vianants, ampliar les voreres i connectar amb un carril bici el port i la vila. Per contra, veuen com una amenaça els pocs incentius per obrir tot l'any, per exemple.

Jurat ciutadà

Aquest taller culmina l'estudi encarregat per l'Ajuntament de Llançà sobre la salut del comerç del municipi. Per prendre les decisions oportunes, l'Ajuntament ha organitzat el que anomena un jurat ciutadà que haurà de decidir, per exemple, si es tanca el nucli antic al trànsit de vehicles, i si ho fa, quantes hores o quants dies a la setmana. El jurat es reunirà dilluns que ve i estarà format entre quinze i vint veïns i comerciants.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.