Olot ofereix fins avui unes jornades sobre mercats emissors de turisme

La promoció a la Xina de Turisme de Catalunya és radicalment diferent de la de Turismo España, segons va afirmar ahir a Olot Antonio Li del Centre de Promoció de Turisme de Catalunya a la Xina. Des del govern s'intenta atraure un públic que vol Barcelona per celebrar-hi congressos, i el govern espanyol, en canvi, se centra únicament en l'aspecte turístic. Antonio Li va dir que els promotors turístics i les empreses turístiques de la Xina, s'interessen per l'anomenat rerepaís. El responsable del mateix centre a l'Estat francès, David Miró, va destacar que el mercat francès és l'emissor més important quant a quantitat de turistes per a Catalunya i va dir que els segments turístics catalans han de prendre en consideració aspectes com el fet que els francesos tenen tres períodes de vacances. Segons ell, en l'actual context de crisi econòmica generalitzada, el turisme català té en el mercat francès un mercat de proximitat, que és sobretot familiar i que busca una oferta complementària a la de sol i platja. Des d'ahir i fins avui, el Teatre Principal d'Olot és la seu de les jornades de mercats emissors de turisme de Catalunya, que a la pràctica consisteixen a seure en una taula amb els responsables dels nou centres de promoció de turisme de Catalunya que hi ha repartits pel món. En total, es faran 266 entrevistes. Hi participen una cinquantena d'empreses turístiques de les comarques gironines.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.