L'«efecte Ryanair»

El fet que Ryanair es plantegi establir una base al Prat, amb la possibilitat de fer fins i tot la competència al pont aeri Barcelona-Madrid, ha despertat preocupació en sectors polítics i econòmics de Girona i Tarragona, que temen per les repercussions que això pugui tenir en els aeroports de Girona i Reus. És innegable que l'aterratge de Ryanair en aquests dos equipaments –sobretot en el de Girona– ha tingut una repercussió indiscutible, i que a hores d'ara l'efecte que ha provocat ja forma part del paisatge econòmic de les dues demarcacions. L'anunci de Ryanair no és nou, i el cert és que aquesta companyia sempre ha mantingut que els seus plans d'expansió no anaven en detriment dels que ja estaven desplegats. Però és poc discutible que els dos aeroports depenen pràcticament de manera exclusiva d'una sola companyia, i que de la mateixa manera que cal agrair-li la seva implantació (que, no ens enganyem, ha obligat Aena a reformar uns equipaments pràcticament en desús), també és cert que als responsables de la gestió de l'aeroport els cal preveure totes les possibilitats. I la marxa de Ryanair, tot i que ara res indiqui que la cosa hagi d'anar per aquí, n'és una.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.