Editorial

Un necessari canvi de discurs en el Saloufest

Torna la Saloufest. La polèmica cita ludicoesportiva que fa un any va dur uns 8.000 joves anglesos a la capital de la Costa Daurada –i que va revifar el debat sobre el model de turisme que cal al litoral català– torna a l'abril, però ho fa amb la lliçó apresa. Enrere ha quedat una publicitat controvertida que el 2010 gairebé feia una crida més als excessos etílics i sexuals que no pas a una trobada esportiva, la seva teòrica raó de ser, per deixar pas a una proposta molt més mesurada, que també posa en relleu els atractius comercials o els paisatgístics. Un canvi de discurs necessari estèticament, que ara caldrà corroborar en la pràctica, tenint en compte, a més, la nova ordenança de civisme ja en vigor al municipi. És cert, sí, que l'any passat no hi va haver incidents destacables, però no n'hi ha prou a ser honrat: si vol continuar atraient un turisme familiar, Salou també ho ha de semblar, i no es pot permetre veure tacada la seva imatge. Aquest any ha agafat el bon camí.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.