Editorial

Un servei de trens vital entre Figueres i Blanes

Sovint hi ha accions de govern que de tan simples i, en principi, eficients, no s'entén com és que no s'han endegat molt abans. És el cas de la nova línia directa de rodalies que el govern català preveu posar en marxa d'aquí a uns mesos entre Blanes i Figueres, amb trens cada hora. La nova línia resoldrà un dèficit molt important, ja que tot i que la Selva marítima, amb ciutats tan importants com ara Blanes i Lloret de Mar està comunicada per ferrocarril amb Girona i Figueres, el servei és del tot deficient, ja que no és directe i s'ha de fer canvi de tren a la inhòspita estació de Maçanet-Massanes. Es recupera d'aquesta manera un servei de trens directes entre Blanes, Girona i Figueres que no hauria hagut de deixar de funcionar mai. L'altra bona notícia que cal celebrar és l'aposta del govern per mantenir un servei de trens amb horaris raonables entre Figueres i Portbou, un servei que l'arribada del TAV semblava que podria posar en entredit.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.