MOTOR

DTM

I aquest noi, qui és?

Miquel Molina, que debutarà en el DTM, va sorprendre els seguidors del campionat la setmana passada en els tests de pretemporada a Xest

Miquel Molina
PILOT DE L'EQUIP ABT SPORTSLINE
«L'equip em fa costat per tal que pugui agafar experiència al més aviat possible»
«Ni de bon tros em fa la sensació d'haver-me equivocat deixant els monoplaces»

Millor temps en el tercer dia dels únics tests de pretemporada i segon en el còmput total de les quatre jornades, superat per Ralf Schumacher (Mercedes) i per només 7 mil·lèsimes de segon. L'entrada en escena de Miquel Molina com a pilot de l'equip Abt Sportsline –l'estructura més potent d'Audi– en el DTM, l'espectacular campionat alemany de turismes, no podria haver estat més encertada. Jove (va fer 21 anys al febrer), rookie, vestit amb la indumentària oficial d'Audi i amb un passat esportiu com a pilot de monoplaces, el lloretenc va atraure l'atenció dels periodistes seguidors del campionat presents al circuit Ricardo Tormo, per als quals fins aquell moment era un desconegut.

«Va ser una volta en la qual vaig donar el 100% i el temps va sortir», diu Molina, que es manifesta molt satisfet «d'haver sabut extreure tot el potencial del cotxe i d'haver-li trobat el límit». «Vaig tenir a favor –argumenta per rebaixar l'eufòria– que conec el circuit i així em vaig poder concentrar en el cotxe.» Molina assegura que se sent «molt còmode» en el seu equip. «Té una filosofia de treball diferent a la que estava acostumat. La gent de l'equip i també els pilots em fan costat per tal que pugui agafar experiència tan aviat com sigui possible», assenyala el pilot de Lloret de Mar. «Estem preparats per començar bé la temporada. Hi ha pilots que fa molts anys que són al campionat i crec que podrem estar a la seva altura», afegeix Molina, que no tem tant pels intensos duels habituals en les curses d'aquesta competició com pel desconeixement de la majoria dels circuits: «Aquest serà l'handicap, perquè no els conec i no hi ha més simuladors que els jocs de la Play Station.»

D'aquí a la primera cursa, el dia 25 d'aquest mes a Hockenheim, no hi haurà cap més test. El diumenge anterior es farà la presentació oficial del campionat a Wiesbaden. Aquell dia, Molina tindrà encara més la convicció que ja és un pilot professional en un campionat de molt alt nivell. No sent cap dubte d'haver canviat els monoplaces per aquests turismes tan especials i revela que tenen una gran afinitat en les suspensions i en la reactivitat als canvis de reglatges. «Des dels set anys d'edat he lluitat per ser professional i començo a complir el meu objectiu. Treballo en el que m'agrada i gaudeixo de la feina. Si algú creu que m'he equivocat deixant els monoplaces li respondré que, ni de bon tros, em fa la sensació que sigui així», assegura.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.