RUGBI

La marca Catalunya, a la USAP

El Departament de Turisme de la Generalitat i la USAP van oficialitzar divendres passat l'acord que farà possible que els jugadors de l'equip llueixin a la samarreta la marca turística Catalunya. L'acord el van signar el president del comitè executiu de Turisme de Catalunya, Joan Carles Vilalta, i el president de la USAP, Paul Goze. L'equip va estrenar la samarreta amb el logotip en el partit de final de desembre passat contra el Tolosa, el rival històric del conjunt de Perpinyà.

També s'ha acordat que es projecti un vídeo turístic sobre Catalunya abans de cada partit a l'Aimé Giral i la marca Catalunya tindrà una forta presència al camp, a les entrades i en d'altres materials promocionals del club i el seu web.

La majoria de turistes francesos que arriben a Catalunya ho fan de les regions del centre-sud de l'Estat i les de l'àrea metropolitana, unes zones on el rugbi és més popular. Un dels objectius de Turisme de Catalunya és reforçar la promoció de Catalunya en els mercats de proximitat. França és el primer mercat emissor de turistes estrangers a Catalunya, amb 4,2 milions de turistes anuals.

L'acció s'emmarca dins la nova dimensió europea que ha agafat l'Euroregió Pirineus-Mediterrània.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.