Opinió

LA GALERIA

Un autèntic calvari

Ai las!,
tothom em
diu que
els problemes amb aquest tipus de companyies són molt difícils d'arreglar

Aquest espai no hauria de ser un mur de les lamentacions de qui el signa, però es dóna el cas que moltíssimes de les persones a les quals he fet saber un problema que arrossego des del mes d'agost de l'any passat, o bé també n'han tingut un de semblant o bé coneixen algú que s'ha trobat en una situació similar. Vaig comprar a Movistar un telèfon mòbil amb el sistema de prepagament, i el vaig deixar a un familiar. L'agost del 2012 vaig rebre, sense haver-lo demanat, un contracte de servei de mòbils. Després de comprovar que el familiar no havia fet cap gestió en aquest sentit, vaig trucar al 1004 per comunicar-los l'anomalia, i em van donar un número de referència perquè el fes servir en contactes posteriors. L'endemà hi vaig tornar, i em van dir que aquell número no calia, i que el pas de prepagament a contracte podia haver estat un error de Movistar, però que havien de passar noranta dies abans de poder-lo donar de baixa. D'aleshores ençà han passat moltes coses, i cap de satisfactòria per als meus interessos. Primer em van reclamar, per telèfon, el deute d'unes trucades fetes abans de donar-lo de baixa. Després, vaig rebre una carta d'un bufet d'advocats en què se'm reclamaven uns diners pel manteniment de la línia del maleït telèfon en qüestió. Vaig pagar i, alhora, vaig enviar una carta certificada a Movistar per exigir que, d'una vegada per totes, el donessin de baixa. Val a dir que el telèfon estava fora d'ús des que vaig rebre el full de contracte, que mai no els he reenviat. Dies enrere em van tornar a trucar per reclamar-me el pagament, amb recàrrec, del manteniment de la línia corresponent als primers mesos d'aquest any. Es veu que jo no l'havia pagat en el termini establert per fer-ho, però és que mai, mai, he rebut de Movistar cap factura en aquest sentit. Abans-d'ahir vaig trucar al 1004. Em van demanar el número del telèfon, el del DNI, el nom i l'adreça, i la raó per la qual volia anul·lar el contracte. Després d'esperar força minuts, s'hi va posar el departament de baixes, i em van tornar a fer les mateixes preguntes, per, finalment, dir-me que enviés la sol·licitud, amb fotocòpia del DNI, a un apartat de Madrid. No ho podia haver fet la noia que em va atendre primer, això? Bé, ja l'he enviat, però, ai las!, tothom em diu que els problemes amb aquest tipus de companyies són molt difícils d'arreglar.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.