L'Ajuntament de l'Olleria recorda les cites amb un missatge de mòbil

Des de fa uns dies, les persones que tenen cita prèvia amb els tècnics de serveis socials de l'Ajuntament de l'Olleria, reben un missatge al mòbil per a recordar-los que han d'acudir a la consulta.

La regidoria de Benestar Social ha posat en marxa aquest servei per tal de millorar l'atenció al ciutadà amb un doble objectiu: recordar a l'usuari que ha d'acudir a l'entrevista i reduir la llista d'espera. Aquest departament es troba incorporant poc a poc les noves tecnologies per a millorar l'atenció i el servei al ciutadà i, mitjançant aquestos missatges al mòbil s'aconsegueix que l'usuari recorde que té cita, i així s'evita que per oblit puga no presentar-se. A més en el cas que no puga acudir, es dóna eixa hora a un altre usuari.

D'altra banda, les persones dependents i familiars tenen ja assistència tècnica personalitzada al Centre Social de l'Olleria, tots els dimecres d'11 a 14:30h. La creació del servei ha estat possible gràcies a l'acord realitzat entre l'ajuntament i la regidoria de Serveis Socials d'Albaida, que permet que el Treballador Social de la Dependència d'aquesta localitat es desplace fins a l'Olleria unes hores a la setmana.

Amb aquest acord s'aconsegueix ampliar l'oferta de serveis de l'Olleria, i s'evita a les persones dependents i als seus cuidadors desplaçaments innecessaris per a rebre assistència.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.